Väskan är packad

Jag tror att jag har slagit ett rekord! Ett rekord i minimal packning! Jag tror aldrig jag har haft så lite grejjer med mig som jag har denna gången! En enda ryggsäck! Ja, och plastpåsen med den goda sushi-lunchen också förståss!
Det krävdes endel planering, men det var det värt! Oj så skönt att slippa dra en massa! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men det gör jag nu!
Nu börjar lyxen! För det tycker jag att det är. Vi glömmer ofta bort att uppskatta det lilla! Och jag försöker se nått tacksamt varje dag för att bli lite mer ödmjuk inför livet!
Och denna helgen är en riktig lyxhelg. Jag får åka tåg rätt in i Göteborg från Karlskrona utan ett enda byte! Jag har gjort världens godaste luch, har världens bästa resesällskap, jag har fått lön idag, jag har smink att göra mig fin med, en konsertbiljett som ger mig en helkväll, HOTELLFRUKOSTEN....

Och detta är bara från fredag till lördag. På söndag är det en ny spännande dag!


Ann-Sofi the lyxbabe

Kommentarer:
Postat av: bejbispice

Ja det var nog ditt världsrekord i lightpackning! I was impressed! Det var jättekul o nu ska jag bara vila upp mig och piggna till :)

2006-01-29 @ 10:33:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits