Tjena mittbena!

Igårkväll var det grillfest med massa gott att äta och dricka. Värdinnan och jag blev så rackarns sugna på att fortsätta, så vi åkte in till krogen. Fox närmare bestämt, där jag rev av ett par riktiga rökare i Karaoken! Jubel och applåder!!!!!!
Superroligt. Vi var väl hemma framåt 03-tiden och jag har varit duktig och varit uppe och arbetat idag redan.
Drottning igår - Drottning idag!!!!

Förresten, Anna i Schweiz.... Kan du lämna en mailadress till mig? Så ska jag skriva lite!

Nu ska jag lägga mig på soffan och plana en stund! Arbete i kväll igen.

I morgon är det Adam´s dopdag och jag ska ha en klänning på mig som jag inte kunnat ha på sju år. Jag hade den sist när brorsan och Anna gifte sig -99. Och i morgon ska jag ha den igen! Jag längtar!

Må allra bäst idag! Det ska jag göra!


Ann-Sofi the rockbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Duktig kicka som sköter sitt jobb.

2006-06-09 @ 10:57:21
Postat av: PO

Gott mos Syrran! kul att ni hade roligt igår!
Imorrn är det dopdags. Syns imorrn! Kram Lillebror!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits