Ann-Sofi i pulkabacken

Så var det då en av många dagar när jag vägrar vara vuxen. Idag var en sådan dag. Jag och två av mina arbetskamrater tog varsin svart sopsäck, la ett par tidningar i varje säck, satte oss på dom och åkte hej vilt utför pulkabacken!
Oj vad roligt vi har haft idag. Tack Sandra och Sandra för en härlig dag! Här kommer lite bilder på Ann-Sofi in action när hon testar den nya OS-grenen huvudstupa sopsäcks-race! Det gick undan kan jag säga...
Och som vanligt klickar ni på bilden för större storlek.

                             

13399-181






Ann-Sofi the pulkabacksbabe

Kommentarer:
Postat av: Cinus

ÅH, vad härligt det ser ut. Jag vill oxå :)

2006-03-06 @ 20:31:32
Postat av: mamma

Oh vilken härlig dag. Önskar jag var yngre och smidigare. Tänker ofta på vår sparkstöttingstur i Fridlevstad. Men det var då det.

2006-03-07 @ 08:19:14
Postat av: Brussan

Ja, jisses vad kul det ser ut!!!
Ssswwiiiisscchhhh!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits