Fredagkväll!

Idag har jag sovit bort halva denna ljumna dag. Jag jobbade inatt och ska iväg och jobba inatt också. En kall och skön morgon kunde jag flexa ut en stund tidigare än jag slutar, tog första bussen hem och kurade ner mig under täcket med Maja tätt intill! Hennes spinnande vaggade mig in i en jättehärlig sömn och jag vaknade i eftermiddags utvilad och nöjd.
Solen sken och jag gick iväg och postade ett par brev och jisses vad skönt det var ute! Alldeles mjukt i luften!
Nu har jag tagit en minipromenad, duschat och kelat med Maja en lång stund. Hennes favvoplats är på min mage eller i hörnan på soffan!
Idag är det fredagkväll och jag ska strax till jobbet! Det känns faktiskt helt okej!


Ann-Sofi the fredagsbabe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits