Lördagsmys

Idag har jag fått min absitnens stillad. Gabriel har sovit middag i sitt eget rum i sin egen säng för första gången idag. Och under tiden passade Adam på att vila middag på fasters mage! Oj vad mysigt! Att känna hans andetag, hjärtslag och hur han blir tyngre och tyngre är det mysigaste som finns! Och veta att Gabriel ligger trygg i sin egen säng och sover så gott så gott gör mig bara ännu varmare i hjärtat. Idag har jag fått min abstinens stillad och det var den mysigaste lördagen på längre! Stoltare faster får man leta efter!

Tack för att ni finns!

13399-196




Ann-Sofi the mysbabe





Kommentarer:
Postat av: PO

Tack för att du finns!

Postat av: PO

Tack för att du finns!

2006-03-25 @ 19:07:58
URL: http://porosenberg.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits