Maja, min nya kompis!

Så anlände hon äntligen idag! Maja, min nya kompis. Hon ska vara hos mig i en vecka från och med idag. Mina vänner Kenth och Anna är på semester och behövde en kattvakt!
Jag hämtade henne i morse och installerade henne med mat, vatten och låda att göra ifrån sig i.
Så tänkte jag att jag stannar hemma en liten stund innan jag kör och lämnar tillbaka bilen jag lånat från brorsan. Tack för lånet förresten! Supersnällt!
Jag stannade väl hemma en timme eller nått och det tog faktiskt inte många minuter förrän hon låg på min mage och spann så mysigt...
Hon ter sig verkligen nöjd här. Och det känns superhärligt! Nu har jag sällskap och någon att prata med om dagarna. Så känns det och ändå har det bara gått några timmar sedan hon kom.
Inatt ska jag jobba så jag hoppas att hon får en lugn natt ensam i vårat palats!

Här kommer ett par bilder på min nya kompis! Vist ser hon avslappnad och lugn ut?!

    



Ann-Sofi the kittybabe

Kommentarer:
Postat av: PO

Ser nice ut! En liten goding!
Kanske vill träffa Malte och ta en fika eller gå på bio eller nått?
Bara dom är hemma till 23.00!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits