Torsdagsrus

Idag har jag tvättstugan och det känns helt okej. Det är ju party i afton och jag måste ju ha nått att ha på mig, så att kunna tvätta lite känns inte alls jobbigt. Inte när jag vet att det vankas party!
Men innan dess ska jag hinna med att repetera med spexet. Det är så himla roligt och jag ser verkligen fram emot när vi ska sätta ihop scenerna och börja ana ett slutresultat... för att inte prata om premiären. Oh vad jag längtar!

I går var
Fam Rosenberg i tidningen på familjesidorna. Världens finaste familj!

I love you!

Nu kallar tvättstugan på mig! Sedan är det styling-tajm inför kvällens bravader. På lördag är det schlagerparty!

Då ska här stylas till tänderna!

Ann-Sofi the babe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits