Uttråkad

Jag har varit en aningens sömnig i eftermiddag och tog mig en powernap på soffan. Nu är jag totalt uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på. Klockan är 22.02 och det är ju i och för sig endel program på TV som jag skulle kunna lägga ett par minuter på men... Inte riktigt läge att ringa nån...

Fasen också att jag somnade! Hade jag inte gjort det hade jag nannat för natten nu... Jag kanske ska prova att bädda ner mig och somna till TV-ljudet. Maja har redan lämnat in för idag och ligger och sussar så sött. Jag kanske ska joina henne trots allt. Ger jag det en stund kanske jag kan somna ändå.

CSI börjar om 50 minuter. Det avsnittet missade jag i måndags så jag ska i alla fall se det innan jag däckar.

God natt Sverige!

Ann-Sofi the bored babe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits