Våren!

Idag vaknade jag av att våren hade kommit. Klockan 12 strålade solen, det var 10 grader varmt ute och nästan vindstilla!
Idag har jag cyklat en runda också! Himmel vad skönt det var!

Majas matte med barn har varit här och fikat idag och det var livat värre! Skåp, prylar, dukar, ljusstakar, kakor, saft, kaffemuggar... allt låg risigt till när Ossian och Nora drog igång! Men det gör ingenting! Ossian har precis lärt sig gå så det vinglas och ramlas stup i ett och Nora springer och leker hela tiden!

Jättehärligt med liv omkring mig! Men det är ju faktiskt i ärlighetens namn skönt med tystnad också. Men bara om man väljer den själv! Så länge jag får ha Maja här känns tystnaden välkommen! Hon ger mig sällskap och den uppmärksamhet jag vill ha! Vi får väl se om matte Anna vill ha henne tillbaka!

Snart ska jag tappa upp ett fotbad tror jag!


En helt vanlig onsdag i Lyckeby!


Ann-Sofi the babe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits