Kommentera mera!

Jag är nästan uppe i 18000 besökare på min blogg och det är i alla fall minst tio nya IP-adresser dagligen. Jag skriver för mig själv, för andra och för att ibland passa på att få ut ett budskap jag brinner för och ibland bara svamla om allt och inget.
Nästan 18000... Och inte fler kommentarer än det är. Jag skriver inte för kommentarerna men det är rackarns så trevligt när det finns några!
Mamma är en flitigt komentator, brorsan och babyspice också, precis som Helena.
Tack för det!
Jag surfar runt rätt mycket på andra bloggar och på många av dom har de 25-30 kommentarer till varje inlägg! Fan va coolt! Fast nu kom jag ju på att det är ju innehållet i texterna som kommenteras... mina är förmodligen inte speciellt kommenterbara. Så måste det ju vara. Åh, ett rim så här på söndagen!

Idag har jag förresten pantat flaskor jag hade ihopsamlade i min "dramaten". Ni vet en såndär vagn på hjul som tanter har när de handlar. De är grymt underskattade! Perfekt att lägga pappersskräp, glas och pantburkar/flaskor i. Så kastar man vad man behöver kasta på väg till affären, pantar vad man behöver panta i affären och drar hem all maten när man går ut från affären. Så slipper man bära och slita på kassarna.

Nu ska jag äta lite innan jag kastar mig handlöst ner i loppelådan igen. Måste sova lite till.

Söte tid vilket intetsägande inlägg detta blev. Skit i att kommentera det, det var inte syftet med inlägget. Det fanns inget syfte från början. Bara lite skrivklåda!


Ann-Sofi the babe

Kommentarer:
Postat av: Cinus

Ja, det låter ju konstigt. Med så många besökare borde det vara några flera som kommenterar. Eller så är det flesta som jag, en som läser och läser och avskyr att skriva. Fast nån gång ibland har skrivit här men inte lika ofta som jag läser. Jag uppskattar verkligen din blogg Ann-Sofi och jag känner igen mig i så mycket; kampen mot övervikten, ssk-jobbet, musiken (Daniel L och Andreas J)m.m Kramar

2006-05-21 @ 16:10:08
Postat av: gun_san

Testa och skriv nåt riktigt provocerande typ "Fel låt vann!" så kanske kommentarerna dyker upp.
Här har du en sån där som ofta läser vad du skriver men kommenterar väldigt sällan. Och precis som Cinus uppskattar jag din blogg mycket och glädjer mej när du mår bra och lider med dej när du mår mindre bra, åsså har vi ju Daniel och Andreas tillsammans också.
Bota aldrig din skrivklåda. Det är tack vare dej jag är ute och stavgår ibland. Kramisar!

2006-05-21 @ 16:37:17
Postat av: Camilla

Tjenixen!!
det är din gamla polare här. Läser din bolgg med jämna mellanrum men hade faktiskt ingen aning om att man kunde skicka komentarer förrän i går när jag startade min egna blogg. Hm så kan det vara.
Lovar att komentera mera. Hoppsan ett litet rim på vägen.
Ha de´
1000 000 kramar Camilla

Postat av: bejbispice

Jag ville bara tacka för att jag fick hedervärt omnämnande på din blogg :) och sen måste jag ju hålla min typ tredjeplats på din kommentartopp!

2006-05-21 @ 18:44:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits