Männen i mitt liv

Jag har faktiskt två män i mitt liv. Jag älskar dom. Den ena är rätt framfusig, tar för sig och kräver rätt mycket av min uppmärksamhet, mitt arbete och vill att jag ska finnas tillhands hela tiden när vi träffas. Han gör mig så glad, så lycklig och jag vet att jag aldrig kan leva utan honom. Han skaffar nya intressen hela tiden och är för tillfället rätt motorintresserad. Han kan sitta rätt länge framför datorn och kolla på köp/sälj-sajter för motorfordon. Han har även en egen "cykel" som han nyss skaffat och som han trimmar och pular med rätt bra. Han är det finaste som finns.
Den andra mannen är lite lugnare vad gäller intressen. Just nu funkar TV´n rätt bra som sällskap. Han är lugn och trygg. Han skrattar åt mina skämt, gillar att dansa och tycker om när jag sjunger. Han älskar att dansa tryckare. Och så luktar han så gott. Så vansinnigt gott.

Jag älskar båda två oavkortat och lika mycket. Och de känner faktiskt ingen konkurrens om mig. Jag längtar efter dom varje vaken minut och tänker på dom hela dagarna. De är det finaste jag har. Jag gör precis vad som helst för dom och kommer att så göra hela mitt liv.
Mitt liv är mycket rikare nu tack vare dom och hade det inte varit för männen i mitt liv hade jag nog funderat rätt bra på att göra nått åt det...
Jag lever ett fantastiskt liv. För de älskar mig. Jag har två stycken som älskar mig. Vilken rikedom!



13399-113

13399-112


Jag älskar er!


Faster Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: PO

Kan garantera att dom älskar dig också. Oavkortat!
Och jag med för den delen!

kram!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits