Men söte tid

13399-108


Suddig, men ack så grann...

Jo, det är precis så kag känner mig. En kjol för 75 kronor och aftonen sitter som en smäck. Min älskade läkarkollega har inbjudit mig till umgänge denna afton och jag tackar stillsamt -JA!
jag vet att det är fult att ljuga, men jag gör det rätt snyggt. Eller hur!
Jag menar... Stillsam är väl det sista jag är!
Jag ska upp i ottan i  morgon. Det är jag väl medveten om och jag kommer att sköta mig. Jag ville bara med en något suddig bild visa hur jag tänker välkomna våren!

Ann-Sofi the springbabe


Kommentarer:
Postat av: mamma

Sicken pudding! Ha det så trevligt. Jag vet, att du vet, att du har ett ansvar för i morgon. Happy evening.

2006-05-05 @ 10:38:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits