Städning

Så var det då vardag igen och jag har lyckats ta mig i kragen, dammsugit hela soffan, alla kuddarna, bäddat rent och varit och handlat. Nu har jag mat i kyl och frys igen. Härligt!
Jag har hunnit med att jobba en stund i morse. Klockan ringde kvart i sex och jag jobbade mellan halv sju och åtta. Jag ska arbeta ikväll också mellan 16 och 22. Det är första gången jag gör det hos min vårdtagare och jag gör det utan introduktion, så vi får väl se hur det går.
Det känns skönt i alla fall att börja hitta en rutin igen. En lagom lunk där jag får mycket gjort, känner frid i själen, är lagom upptagen med jobb och hemmabestyr gör att jag mår bra. Nu är det bara vädret som ska bli lite bättre också så är allt perfekt. Och det har ju väderkillen på tv4 lovat. Så fan ta honom om han står och ljuger! *ler*

Nu ska jag sätta på en balja lut och göra världens goaste macka!

På återseende!


Ann-Sofi the gloriousbabe


Kommentarer:
Postat av: PO

Hallå siss! Marktjänst hör jag!
Jisses vad kul det är. ;) Roligt när det är färdigt!
Mitt inlägg som du svarade på innan gällde a-kassa.
Snacka om otippat!!
var rädd om dig gumman!
Love ya´!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits