Svedan är total

Ja, inte blev det städat inte. Jag blev uppringd av min svägerska som ville fika och självklart vill jag det! Ett tillfälle att säga NEJ till städningen och JA till utomhusumgänge! Jag fick ju dessutom träffa barnen.
Så jag har varit ute i solen nu. Å det grövsta kan jag väl tillägga. Shit vad solen tar...
Tack och lov har jag hittat en lägenhet som är sval. Bara fönster åt norr så solen når aldrig in i lägenheten. Detta ger mer än ett plus... man ser inte lika tydligt hur skitiga fönster jag har heller...

Mina vänner dammråttorna finns kvar och har på nått lustigt sätt lyckats föröka sig kraftigt under den stunden jag inte varit hemma. Det kan vara så. Eller har jag fått solsting. Jag skiter i vilket nu. Jag mår som en prinsessa. Inatt är det arbete som gäller och jag ska cykla till och från jobbet. Måste kolla så jag har batterier i min MP3-spelare. För cykla utan musik gör jag icke! Det kommer att gå som en dans, det är jag säker på.

Nu har jag dragit för gardinerna och ska vila en stund.

Det svider på armarna...


Ann-Sofi the summerbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Du glömde väl inte att ta på "sommarhatten" på din cykeltur till jobbet. Ha det så gott!

2006-05-11 @ 09:03:39

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits