Uppdatering...

Nu är det äntligen dags igen! SUSHIIIIII
Jag har längtat så och nu står äntligen riset och vattnar ur. Jag tänkte göra rätt många rullar så jag kan ta med mig till jobbet inatt. Det är faktiskt suverän mat att äta på natten, istället för alla de där mackorna med smör och ost. De där mackorna som är så himla goda...
Vi firade mors dag i söndags hela famlijen. Barnen är snoriga men ack så goa ändå. Gabriel och jag hade springtävling på parketten, lekte med bilarna och busade. Jag fick dansa ett par tryckare med Adam eftersom han inte vill ligga ner. Han vilade sin lilla kropp mot mitt bröst medan vi dansade till hårdrocksballader jag nynnade på. Det gillades skarpt kan jag meddela!

Jag har ingen våg och har inte vägt mig på rätt länge så jag passade på när jag var hos brorsan i söndags.
Enligt den vågen har jag tappat ett par, tre kilo till. Det som är lite konstigt är att jag inte "ser" det. Jag känner det kanske litegrand på mina jeans som inte sitter lika tajt runt rumpan längre, men jag tycker att magen den övre, är större. Alltså den övre av bilringarna. Det är kanske så att kroppen omfördelar sig emellanåt och att den övre kommer att bli mindre med tiden. Så klart att jag vet det om jag nu fortsätter kämpa. Men jag förstår inte att jag inte känner mig slankare med tanke på att jag ändå tappat 25 kilo.
Jag vill inte berätta i siffror ännu vad jag väger. Det kanske kommer en dag när jag avslöjar det. Men jag är inte redo för det ännu.

Nu ska jag promenera bort till Gabbe och Adam och hämta min cykel. Jag fick skjuts till jobbet igår efter en kortare cykeltur eftersom himlen öppnade sig och vädret visade sig från sin lite mer otrevliga sida precis lagom när jag skulle börja min cykeltur. Sedan ska det inhandlas gurka och purjolök till sushin. Wasabin, soyan och ingefäran står redo här hemma redan.

Idag är det måndag och början på en helt ny vecka. Undrar vad den har med sig?



13399-111





Ann-Sofi the greatbabe

Kommentarer:
Postat av: BGon

Hej,

Jag åker hem nästa måndag.

//BGon

2006-05-30 @ 21:28:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits