Uschianamej!

Jag kan bara meddela att det inte är bra för hälsan att cykla genom sumpmarker på kvällen. Allt knott fastnar på läppglanset och man sväljer en hel del äckliga småkryp också.  Så om jag inte ska iföra mig munskydd och skyddsglasögon för att kunna cykla till jobbet med hälsan och glädjen i behåll så får jag nog sluta att använda läppglans...
Idag är det lördag och min bror ska lära mig dricka konjak. Det kan sluta hur som helst.
Golven här hemma är i alla fall avsugna och fuktade, så nu fastnar det inget grus eller kattsand under fötterna längre. Härligt!
Jag är nyduschad och luktar mumma och ska strax bege mig ut! På med lite mascara och solglasögonen så är dagen gjord!

Ha en fin lördag.


Ann-Sofi the bikerbabe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits