Idag...

När jag kom hem tidigare idag möttes jag av rosenblad i hela trapphuset utströdda med den varsammaste hand. När jag öppnar dörren till lägenheten forsätter rosenbladen att ligga på golvet. Så vackert!
jag följde spåren in mot sovrummet och på sängen ligger det rosenblad och rosor mot det vackra vita virkade överkastet! Det är nystädat och alldeles tyst i huset och jag börjar skaka...

Andreas varken hörs eller syns till och när jag plötsligt vänder mig om står han på knä.

-Vill du gifta dig med mig? säger han och är alldeles glansig i ögonen av lycka och nervositet! Jag grät och skakade och förstod knappt vad som höll på att hända.

-JAAAAA, det vill jag gråter jag fram och kastar mig om halsen på honom!

Vi ska gifta oss, Andreas och jag!

Åh vad vi är lyckliga!


image162


Ann-Sofi och Andreas

Kommentarer:
Postat av: Lena E

Ååååååhh, så underbart romantiskt!!!!
GRATTIS och Lycka till med allt nu!!!
Kramizar
Lena i Malmö

2007-08-01 @ 19:04:21
Postat av: BabyM

Nej! Gud så underbart!! Vad romantiskt också.. GRATTIS!!

Postat av: Marie

Grattis så jättemycket! Lycka till i framtiden!
Hoppas att ni också hittar er ett hus som motsvarar era önskningar, och där ni kan leva tillsammans med era framtida barn. KRAM!!!

2007-08-02 @ 13:35:15
URL: http://mieson.webblogg.se
Postat av: Julia (Mrs Muffin)

Åååååhhhhh vilket romantiskt frieri
*soppy*
Grattis, och lycka till med bröllopet och allt annat underbart som är på gång
*love*

2007-08-09 @ 12:42:26
Postat av: Linda

vilken grym romantiker du nappat då.. grattis tjejen.. och lycka till.. kram

2007-09-11 @ 19:46:24
URL: http://lindaheltenkelt.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits