Planeringen

Ja, vist är vi ute i god tid, men av erfarenhet vet jag att plötsligt har hälften av tiden rusat iväg och man har inte fått gjort alls det man tänkt sig. Så vi mjukstartar väl en smula redan nu.
Det är förresten rätt bra också att börja lite, lite redan nu så behöver jag inte ta bort fokus från min graviditet utan kan i lugn och ro fokusera på den först.
Datum för bröllopet är 9 augusti 2008. Mamma har lovat hjälpa oss att boka kyrka och präst.
Jag kollade lite på internet och det är ju en hel uppsjö med information. Det är ändå, trots allt, skönt att jag inte är så hysterisk i mina planer utan tror mig ändå ha rätt bra koll på hur vi drömmer och vill ha det.
Det finns bra checklistor man kan ta hjälp av och det hade jag nog tänkt göra.
För övrigt är det mesta helt lugnt.
Magen mår fint (om än en smula trög på toa emellanåt). Vi längtar som galningar efter nästa ultraljud som vi ska göra den 13 augusti. Jag lovar att lägga upp en bild då!
Vi önskar att det blir november snart så jag kan gå hem på havandeskapspenning. Andreas säger varje dag att han helst vill att jag är hemma. Hahaha... han är go han! Nog vill jag det alltid... Klart att jag helst vill vara hemma hos honom varje dag. Och om jag har lite is i magen så är det plötsligt november och dags att bli "hemmafru" innan jag blir mamma.

Så... planerna går sakta, sakta framåt och våra fjärilar i magen vill inte lägga sig! Vi är så lyckliga!

image163


Ann-Sofi och Andreas

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits