Plåster på såren

Jag har ont. Skitont. Jag fick bara små korta tips av barnmorskan när vi var där sist och det var att ta små steg och att inte vagga när jag går. Det har jag försökt ta fasta på och det funkar ju. Men jag har ju en hastighet som en snigel på väg till en vinbärsbuske. Och jag kan bara gå kortare sträckor, typ 100-200 meter i taget. Jag känner mig så matt och orkeslös, men i samma stund en smula rastlös. Jag försöker hitta en balans som funkar, men det är inte lätt.
På måndag ska jag till doktorn och prata. Vad det ger för resultat berättar jag om då.

Igår handlade jag på nätet. En grej till mig. Bara mig....

image165


Den rosa tycker jag passar mig rätt bra, eller hur!!!!!!!!!!!!!



Ann-Sofi


Kommentarer:
Postat av: Gunsan

Visst är dom söta! :-)
Jag har köpt såna till mina två systerdöttrar som just fått/ska få sina första bebisar.
Den rosa blir jättefin.
Kramis!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits