Smärta och sömnlöshet

Nu sitter jag här mitt i natten i en fåtölj och försöker vila. Jag kunde, med hjälp av väggar och möbler, ta mig till toaletten tidigare inatt.
Jag har skitont och att sitta är faktiskt skönast. Hur trött jag än är så är det så tufft när värken tar överhand och alterntivet är just att sitta.
Jag trodde ju också i min enfald att friidrotten var i full gång vid den här tiden, men icke!! Klart att det bara är eftermiddagssändningar en dag som denna...

Jag är så trött och vill så gärna sova. Jag har i alla fall tänkt på mig själv och magen först denna gången och sjukskrivit mig kommande dygn. Önskar att jag blir trodd och förstådd. Det är så svårt att kunna sköta jobbet när jag knappt kan gå utan att stödja mig mot väggar och möbler. Än mindre kunna lyfta och sköta om mina patienter. Det är inte rättvist mot någon. Allra minst mig.

Nu ska jag försöka vila ändå. Jag tror att jag kanske har dragit på mig lite dagisbacillusker. Jag är nyser och är så dan i näsan. Hoppas det bara är lite nattatäppa!

Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Anna

Tänker på dig!

2007-08-30 @ 07:20:40
Postat av: PO

Du vet var jag står kära syster. Finns inget annat alternativ än att tänka på bebisen i magen. Allt annat är irrelevant!
Love u siss och Dejjas!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits