Bara en dag...

...utan smärta. Nu börjar det verkligen bli tufft och dagens vattengymnastik i varmbassängen på sjukhuset gick inte att genomföra. Jag bara var i det varma vattnet och lät mig finnas där. Natten var minst lika tuff. Det blir inte en enda minuts paus från värken och foglossningen har mig i ett järngrepp nu.
Jag tog mig trots allt till hjälpmedelcentralen och hämtade en ny sladd till min TNS-apparat som gått sönder, så nu kan jag i alla fall få lite smärtlindring för stunden. Den korta stunden.

Jag vet att det kommer något fint ur allt detta och att det finns ett slut på värken. Jag vet det! Men just nu... här och nu...

Fan... bara en dag eller åtminstånde en stund utan värk. Bara en liten stund....


image210


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits