Här händer det grejjer!

Vi var inne hos granfrun idag och pratade lite om hon tyckte det var okej och ringa fastighetsbolaget och fråga om de kan ändra tidlåset i porten från kl 21 till 18. Det var inga som helst problem för henne.
Ungdomarna som hängde i trappen sist gick när jag bad dem. Då satt det mellan femton och tjugo ungdomar och rökte, skräpade ner och förde ett jä*la liv.
Vi ska ringa fastighetsbolaget i morgon och be om hjälp ang det.

Sedan kan jag också meddela att målaren kommer i morgonbitti och sätter igång med omtapeseringen. Andreas och jag har röjt ur två av våra tre sovrum så killen har lite att börja arbeta med. Sedan står hallen och vårt eget sovrum på tur. Under tiden sticker jag och A till stan och handlar tapeter till köket och vardagsrummet. De ska vi fixa till själva.

Så... här händer det grejjer vill jag lova.

Andreas fyller år första mars och då hoppas jag verkligen att allt är färdigt. Det hade varit så trevligt att bjuda in till fest och ha det fint omkring oss. Men det kanske är att vara naiv i överkant. Men önska kan man väl?

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI medan Andreas fyller sin alldeles nya fina verktygslåda med verktyg.


Ann-Sofi, den lyckligaste i världen!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits