Terror i trapphuset

Nu... alltså just nu i skrivande stund, är ungdomarna tillbaka i trapphuset. Alltså de jag skällde ut och hotade med polis härom kvällen som gjorde att A blev skärrad. Och som gjorde mig illa till mods hela natten.
Nu är ungdomarna tillbaka och jag har, istället för att gapa och skälla, ringt bevakningsbolaget som ska komma och ta dem i örat. Jag hoppas verkligen att de är kvar när bevakningskillarna kommer! Det hade ju varit rätt typiskt om de hinner dra innan...

I morgon ska vi ringa till vårt fastighetsbolag och fråga om vi kan ändra tiden för tidlåset i porten från kl 21 till 18. Tänkte prata med grannfrun innan också så att hon är med på det.

Shit... nu känner jag hur det luktar cigarettrök också... De sitter och tokbolmar precis utanför och jag är lite skraj faktiskt.

Hoppas som sagt att de sitter kvar här när väktarna kommer.

En något skärrad Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Cinus

Hur gick det sen då?

2007-02-12 @ 18:14:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits