Januari

Det regnar och är så ruskigt mörkt ute. På måndag får vi nycklarna till den nya lägenheten och sedan är det bära grejjer som gäller för två veckor framåt.
Förhoppningsvis så får vi igenom vad vi önskar vid besiktningen och då en helt fräsch lägenhet. Som det är nu så är våtrumstapeterna proppfulla med hål, tapeterna på väggarna i två av sovrummen har massor med luftfickor, tapeterna i hallen har suttit där sedan huset byggdes -89... så det är väl det vi vill få i ordning.

Jag vill rikta ett tack till min underbara familj för att ni finns, till A för att du vill dela ditt liv med mig och till livet självt för att du tog mig i kragen så jag stannade kvar. Jag tänker ofta på det där... att jag var så nära att avsluta allt.
Jag är så glad att jag finns kvar i livet och att jag får vara med och uppleva allt igen. Allt känns liksom som om det vore från början... jag har fått en ny chans!! Så känns det!

Jag är lite väl full med känslor nu så jag får inte riktigt till det men jag har i alla fall gjort mig hörd här... Jag ska försöka komma med lite mer innehåll så småningom.

Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vi är så lyckliga över att Du finns i livet tillsammans med Din familj och att Andreas finns i Din ständiga närhet med sin kärlek.

2007-01-10 @ 18:34:55
Postat av: PO

Jag hade aldrig blivit hel igen.
En man med ett stort tomt hål inuti.
Tack för att du finns, älskade syster.

Lillebror


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits