Min första natt på jobbet

Nu sitter jag på mitt arbete och ska arbetsträna för första gången på natten. Jag är jättelugn inuti och jag vet att detta kommer att gå finemang.
Mycket har hänt sedan jag skrev sist.
Det är ett nytt år som kommer att innehålla massor i mitt och mina näras liv.
Om exakt två veckor blir Andreas och jag sambo. Vi har fått tillgång till lägenheten två veckor tidigare vilket innebär att vi har lite mer tid på oss och slipper tokflytta två lägenheter på en dag. Jätteskönt.
Idag har vi fått lite sånt där nyttigt gjort som till exempel att fixa med elbolaget och sådär.
I morgon är det adressändring som står på schemat.

Ja just det! Vi har ju köpt nya köksmöbler idag. Vi hittade ett bord i massiv ek där man kan duka till sex personer direkt och har möjlighet att utöka med två iläggsskivor. Vi har köpt bordet, sex ekstolar och två iläggsskivor för 7000 kr. Vi är jättenöjda!

Jag kan ju faktiskt också berätta att Andreas stod som den finaste julklappen utanför mammas och pappas dörr på juldagen precis när vi satt oss att äta. Han hade kört från Stockholm två dagar tidigare för att han längtade så... och för att jag också uttryckt min längtan så klart!

Min bror och hans familj står ju också för den största förändringen då de har köpt sig ett hus som de älskar! Gabriel säger att han ska "hytta till toa huset å pela boll"... Vist är det ljuvligt!

Jag mår så bra så bra och trots att jag har bekymmer som är jobbiga så ser jag ändå så ljust på framtiden! ALLT har jag kvar! ALLT! Och jag kommer aldrig att lämna Andreas sida.


Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: mamma o pappa

Vilka ljuvliga ord att läsa. Efter det svåra år som vi nu lämnat bakom oss känns det så underbart att få läsa Dina positiva rader. Lycka till önskar vi både Dig och Andreas i Ert kommande gemensamma liv. Vi älskar Er.

2007-01-03 @ 08:11:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits