Möbelflytt

... och oj vad vi har burit idag. Jag har åkt på jordens dunderförkylning och jag har blivit drabbad enkom i halva ansiktet. Alltså bihålorna i höger sida, pannan, ögat, näsan och tänderna är sådär äckligt svullna och irriterade... Jag nyser, har feber, snorar och är eländig hela tiden. Men skam den som ger sig. Idag är det möbelbärardag och jag har burit allt jag mäktat med...
Alla har varit änglar idag och hjälpt till. Jag är stum av tacksamhet.

Nu är 100 kvm proppfull med kartonger och möbler i delar... Oj vad vi har att göra nu.

Tack Nisse, Mamma, pappa, PO, Jonas, Milo, Anders, Eva-Marie, Peter, Emil, Anna, Gabbe, Adam, Fia, Ronja, Nilla och Vera för hjälpen idag.... och tack Camilla för hjälpen med packningen igår...

Ann-Sofi och Andreas

Kommentarer:
Postat av: PO

Tack själva!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits