Nytt vackert år

Vi har flyttat nu, och så gott som allt är på plats. I alla fall om man inte räknar städsakerna som är kvar i min etta. Jag ska väl städa ur den snart och jag har besiktning den sista januari. Jag kan väl säga att vi längtar oss galna efter att februari så vi bara kan tänka på en enda längenhet. VÅR lägenhet.
Målaren som ska tapetsera här kommer inte än på en månad så vi känner inte att vi vill packa upp i vitrinskåp och så eftersom det ska taperseras. Så nu drömmer vi bara om hur fint vi kommer att få det när allt är färdigt.
Igår kom vårt nya fina ekbord och våra fina ekstolar vi ska ha i köket. Varken Andreas eller jag har haft nått sånt fint bort förut och jag var tvungen att pussa lite på det igår, så fint är det. Det går sakta men det går åt rätt håll!
Tänk att livet kan innehålla så mycket iver och längtan. Det hade jag inte upplevt innan jag träffade A.


Jag fick blomsterpengar av svärmor i födelsedagspresent och hon gav mig order om att köpa tulpaner. Nu har jag gjort det och lagt upp en bild här på de vackra blommorna. Tack Annika och Bengt för de fina blommorna!

Ann-Sofi






13399-117

Kommentarer:
Postat av: Cinus

Vilken fin bild på tulpanerna =D

2007-01-28 @ 11:54:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits