Semester!!!!!!!!!!

Inatt arbetar jag min sista natt innan jag går på semester. Det är första gången jag har semester sedan jag blev frisk. Förra sommaren är bara ett stort vacuum för mig och inte kunde jag njuta då, inte.
Men i år är det andra bullar som gäller.
Andreas och jag har precis samma veckor ledigt tillsammans så det kunde inte ha blivit bättre.
Tyvärr börjar den väl en smula knaggigt eftersom bilen inte vill fungera riktigt. Bromsarna strular och det är lite svårt att hitta bildelar till den.
Så just nu får vi se när vi lyckas komma iväg på vår semester!

Inatt är min sista natt på avdelningen och jag ska med lätta... mycket lätta steg sväva ut från detta bygget i morgonbitti.

Snart är jag ledig!

Jag är frisk och har semester! Vad lyckligt lottad jag är!

Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits