Dags för helg

Idag är det fredag och det regnar faktiskt inte. Inte än i alla fall. Andreas och jag har ätit frukost tillsammans och nu laddar vi för en promenad till affären med genvägen om miljöstationen.
Jag har sagt ja till arbete inatt och det känns helt okej. Jag mår bättre och tror mig ha hittat ett sätt som funkar. Illamåendet finns där hela tiden men jag börjar känna att det är överlevnadsbart.
Det är som sagt helg och vi ska väl försöka hitta på något skoj. Vi har bara små problem som måste lösas först. Alarmet till bilen strular och det går inte att stänga av, och det är väl ändå en fördel om man kan det när man ska ut och köra så man inte låter som en biltjyv....

Jag önskar alla en trevlig helg. Det gör A också för den delen!


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits