Natthälsning

Jag befinner mig, trots allt som hänt, på jobbet. Jag är här för att avlasta och är således inte ansvarig. Med ansvarig menas att man tar hand om det medicinska hos varje patient. Vi är annars lika delaktiga i omvårdnaden.
Så... jag finns på jobbet men det är inte mycket mer. Jag har innan idag kastat upp både lunch och middag och kommer hit ganska hungrig. Jag provade att äta en macka, men fick snabbt springa iväg på toaletten. Nu smuttar jag på vatten som jag ändå verkar få behålla.
Jag märker att alla mina inlägg här handlar om mitt illamående och mina kräkningar, men faktum är att det händer inte så mycket annat i mitt liv just nu.
På måndag ska jag på läkarbesök och tänkte då passa på att ta upp allt detta med illamåendet och sådär. Jag behöver snart lite annan hjälp än den jag fått. Orken är på upphällningen.

Jag finns alltså på sjukhuset och ska jobba inatt. Det verkar ändå vara lugnt och jag har förstående kollegor som stöttar mig mellan mina kräkningar. Kräkningar som nu börjat ge näsblod också...

Det är en smula tufft och jag längtar tills detta släpper.


Go´natt


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits