Upptagen

Hela min tillvaro tas upp av mitt illamående nu. Jag kan inte utföra så mycket och måste ha nära till en toalett hela tiden. Jag har ätit postafen i ett par dagar men har kastat upp ändå.
Det finns speciella armband som ska stimulera en punkt nedan handleden som i sin tur ska häva illamående. Som enkel zonterapi, kan man säga. På endel funkar det, men inte hos mig. Jag har burit armbanden precis som man ska och det ska ge effekt efter bara några minuter enligt beskrivningen. Men inte heller det har fungerat.

Jag har sjukskrivit mig från jobbet och därmed också tagit på mig skulden för att de får det tuffare på jobbet. Det har jag blivit varse. Jag kämpar för att hitta en balans igen och jag arbetar också med att försöka sätta min egen hälsa i centrum. Jag är väl medveten om att fostret får vad det behöver men jag är så matt och trött och reder inte ut att ta ansvar och fatta viktiga beslut. Jag arbetar hårt för att försöka hitta lösningar. Jag menar verkligen inte att sätta käppar i hjulet för någon annan. Allra minst mina kollegor.

Så, just nu är inget speciellt roligt och jag är hemma och vilar, försöker äta, kräks och gråter... Kampen fortsätter dock och jag vet att det blir bättre så småningom.

Så småningom ja...

Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Helena

Ojoj, så jobbigt det låter. Jag har värsta kräkfobin och fy... Tänk på dig själv och koppla bort jobbet; det hade väl varit oansvarigt och dumt att gå till jobbet nu när du inte alls är på topp?!?!!! Kram!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits