Söndag

Jag sitter rätt ensam idag i lägenheten. Andreas jobbar och telefonen är rätt tyst. Vist kan jag ringa någon men jag har liksom inte orken riktigt. Kanske är rätt skönt att det är lugnt då.
Jag har fortfarande inte blivit av med influensan och febertopparna finns i kroppen av och till ännu. Det är så jobbigt och jag vill verkligen inte vara sjuk. Jag har lyckats hitta sömnen igen och är trött och vill sova hela tiden. Jag försöker även på dagtid, men får lite dåligt samvete för det. Men egentligen ska jag kanske bara strunta i det (det dåliga samvetet, alltså) och sova i alla fall.
Jag ska repetera ikväll och jag är lite dåligt förberedd, men jag ska ta en titt i manuset strax. Det är lite gungigt i produktionen just nu så vi får se hur allt artar sig de kommande dagarna. Jag uppdaterar när jag vet mer.
Igår flyttade min bror och hans familj till sitt drömhus. Flytten gick supersmidigt och nu bor de alltså inte i en sur lägenhet längre utan i hus med tomt, trädgård, altan och allt vad det innebär.
De är så lyckliga. Huset är supermysigt och allt kommer att bli så bra när det är färdigt! Det behöver inte renovieras men med färdigt menar jag att de kommit i ordning bland saker och kartonger, möbler och allt annat.
Jag har svullat i mig korv med rostad lök och räksallad till lunch. Ingen höjdare om man vill bli smal.
Har ingen lust att stå och laga mat och det var rätt tomt i skåp, kyl och frys idag. Det är roligare att laga mat om man slipper äta själv.
Nu ska jag väl försöka göra nått vettigt av resten av timmarna innan jag ska repetera. Andreas slutar 19 och då är jag mitt uppe i repetitionerna. Hoppas jag orkar. Jag ska i alla fall åka dit och visa mig. Får väl pilla i mig lite av varje innan så jag orkar.

Jag har gjort en liten slideshow av bilder jag har på min
mobilblogg.  Försökte lägga upp den här men lyckades inte. Ni finner den dock på mobilbloggen.

Ann-Sofi


Kommentarer:
Postat av: mattias (Bamse) Mårtensson

Tjena hade inte en aning om att du också hade en blogg. Härligt att du känner dig bättre. Det var jättekul att du orkade vara med en stund igår hos (P)för det var väldigt länge sen jag träffade dig, och jag är jätteglad för din skull att du äntligen har hittat en kille som gör allt för dig. Han var jättetrevlig och jag är så glad att du har hittat en kanon kille. Ha de underbart och hälsa.
Kramar Mattias


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits