Tradera, min vän...

Jag har, med lite hjälp, upptäckt tradera ordentligt. Det är en kanonsida där man verkligen kan göra fynd. Så är det också ett sätt att fönstershoppa, sitta och drömma en stund och spana in saker man inte har råd med men som man för en liten sekund kan låtsas att man har.
Jag är skofanatiker. Det sticker jag inte under stolen med. Och när jag nu har träffat långa stiliga Andreas så kan jag med rak rygg strutta runt i högklackat igen. Och jisses vad mycket högklackade dojjor det finns på tradera. Fula, fulsnygga och supersnygga. Och de där fulsnygga kan bli skitsnygga med rätt kläder till. Vi har även letat ett tag efter en liten kompaktkamera som är smidig att ha med sig i fickan.
Andreas har ett stort fiskeintresse och även flugfiske och det finns massor med fiskeprylar på tradera.

Här kommer lite bilder på saker jag lagt bud på som jag dessutom leder:


Jag börjar med stövlarna. De kostar just nu 51 kr.
13399-145

Mysbrallor för en hundralapp.
13399-144


 Technaxx X7 - Digital Camera
3,1 Mega Pixels CMOS-Sensor
Max. 12 Mega Pixels
1,5? LTPS LC-Display
Supports SD Memorycards
8-fach Digital Zoom
Videoclip Mode
510kr
13399-147

..och ett minneskort till den. 2GB för 75kr.
13399-146


Och Andreas flugfiskelåda med prylar så han han binda sina egna flugor. 300 kr.
13399-143


Nu är inte dessa affärerna avgjorda ännu, men det är så här det ser ut just nu. Spännande alltså.


För övrigt mår jag riktigt dåligt. Jag hade den största febertoppen inatt med grym frossa och kraftiga hudsmärtor. Jag mår som en påse piss, som min bror hade sagt, men jag ska till doktorn kl 11. Hoppas nästan att det är lunginflammation så de kan behandla det. Vill INTE höra att det är en influensa som inte går att behandla utan nått skit som jag ska rida ut...


Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: mamma

Jag säger bara "under stolen" så förstår Du. Kram och krya på dig.

2007-03-14 @ 16:26:15
Postat av: pappa B

Godmorgon damen
Hoppas att denna regniga söndag trots allt skall ha något fint med sig.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits