Lugnare

En blivande mammas oro har visat sig idag. Eller ska jag säga att oron att inte få bli mamma var det styrande elementet för mina handlingar.
Känslan av overklighet över att jag är gravid var så konstig. Pirret i magen kom och gick och tankarna kring vad jag just varit med om kändes så overkliga emellanåt.
Ibland känns det som om jag står bredvid och tittar på. Att någon luras med mig. Är det verkligen sant att jag har sådan tur. Att min fästman älskar mig och vi väntar barn?????
Är det sant? Det är ingen runt knuten som skojar med mig?
Jag blev alltså en smula orolig och gjorde ett test till.
Det kunde inte ha blivit mer positivt.
Jag är tok-gravid. Nu kan jag andas ut och lugna ner mig.

Jag är TOK-gravid! Tjohoooo!!!!!!!!

Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Biggan

Åh vad härligt!!!! Förstår din oro, gjorde själv minst två test innan jag blev övertygad. Men det är klart att det inte är helt lätt att förstå att det sker ett mirakel i sin egen kropp...Önskar er all lycka!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-28 @ 21:53:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits