Magpirr

Jag vill gärna tro och har helt klart fått för mig att fjärilarna jag känner i magen beror på att livmodern arberar för högtryck. Jag har liksom små nervryckningar i magen emellanåt och det kittlar en aning.
Det kan lika gärna vara inbillning men så klart vill jag ju inte tro det.
Emellanåt får jag också en känsla av att allt är så overkligt. Är jag verkligen gravid? Visade verkligen testet två blå streck? Går det att lita på? Ska jag göra fler test? Vilket test är säkrast? Är det bara mensvärk jag känner eller är det ett litet gryn därinne som växer...
Magpirr är det i alla fall... Och så länge inget annat visar sig så är jag gravid så in i norden!

Så här ser grynet ut nu i vecka 5:

image152


Ann-Sofi 


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits