Årets julkalender

Jag tror baske mig att jag ska följa julkalendern i år. Jag är och har alltid varit mycket kritisk och ställer höga krav på kalendern. Än så länge är det bara två som har funkat för mig.
Trolltider! Alltid kommer Trolltider att vara nummer ett. Alltid!
Därefter kommer Pelle Svanslös som jag tyckte mycket om.
Jag tycker att en julkalender ska innehålla tomtar och troll, snö, förväntan, spänning och lite glitter och glamour. Och det kanske har funnits i många andra kalendrar, men det är ändå bara två jag fallit för.

Nu finns det ett klipp på
Aftonbladets hemsida där man få se en snutt ur årets kalender och jag måste säga att det bådar gott!

Mmm... det bådar gott, mina vänner!

"En riktig jul" står för dörren!


image198


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits