Fortfarande sjuk

Det envisa illamåendet vill inte ge med sig. Jag har ont, riktigt ont, i övre delen av magen. Sådär palpationsöm som när man har kräkt i flera dagar eller har kraftig gastrit.
Det är ganska jobbigt att ständigt gå med illamående och jag känner mig lätt febrig också. Jag kräks väl inte så himla mycket, men det tar ändå på krafterna.
Energi är det enda jag behöver nu. Jag och bäbisen.
Försöker sutta i mig nyponsoppa och fruktsoppa. Så fort jag äter så gör det ont i magen. Jag har Gaviskon som jag tar vid behov men det hjälper föga just nu. Jag har fått avboka badet idag och även ett informationsmöte på mitt ena jobb. Hemma i bädden hör jag idag.


Usch... jag tycker faktiskt lite synd om mig själv.


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits