Torsdagsminus

Rubriken är inte negativ. Tvärt om! ÄNTLIGEN är det vinter! Som jag har längtat efter dessa helt underbara minusgrader, snö och mysmörker! Åh vad jag njöt härom kvällen när snön yrde utanför mitt fönster!
Andreas kom hem som en isbit och han far verkligen illa av mörker och kyla. Hans bästa är om det får vara 30 grader varmt och sol hela tiden.
Vilka kontraster vi är!

Jag väntar barn och min mage bara växer. Det finns barn i min närhet jag älskar så det gör ont. Varje dag. När Gabriel föddes trodde jag inte att jag hade sådana känslor i mig. Det är ju inte ens mitt eget barn. Och när jag fick veta att jag skulle bli faster igen, blev jag faktiskt lite orolig. För hur skall min kärlek räcka till ett barn till. Jag ger ju allt redan nu?! Men se, det gick alldeles utmärkt.
Och snart är det dags igen. Fast egentligen nått helt annat. Mitt eget barn skall födas! Mitt eget!!!!!!!!!!!
Och kände jag sådan gränslös kärlek för mina brorsbarn, hur ska det bli med känslorna för mitt eget barn?
Vi längtar oss tokiga här hemma, Andreas och jag!

Här kommer ett par uppdaterade bilder på Gabriel och Adam!  Fotograf är Anna, barnens mamma.
Här har jag hämtat bilderna.

image196

Adam i badet!



image197

Pippi-Gabriel!



Mina änglar!


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits