1 år

Idag för ett år sedan, närmare bestämt tisdagen den 10 oktober 2006 kl 20.02 ringde min telefon och en röst sa: Hej jag heter Andreas...
En av våra gemensamma vänner tyckte att vi absolut var tvugna att ses och att vi kanske skulle passa ihop. Hon hade i korthet berättat om mig för Andreas och låtit det sjunka in över helgen. Till mig berättade hon tisdagen den 10 oktober att hon har en killkompis som hon undrade fick ringa till mig. Och jag sa att det gick bra, men att jag hade min grupp på kvällen men skulle vara hemma så att det gick bra att ringa efter 20. Två minuter över åtta på kvällen rinde han alltså.
Vår vän tvekade om hon skulle berätta att Andreas inte var någon telefonpratare, men hon lät det bero. Tur var väl det för vi pratade oavbrutet i två och en halv timme den kvällen.

Idag firar vi alltså ett år och rätt mycket har hänt på det året.

Vi blev sambo den 15 januari, förlovade oss 10 april och väntar barn sedan slutet av april. I somras friade Andreas och den 9 augusti nästa år blir jag Fru Forsell!

Jag älskar dig Andreas!


image183


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits