Den perfekta killen

Jag fick precis ett kedjemail från en kompis. Jag gillar egentligen inte kedjebrev som man skall skicka vidare för "annars kommer något ont att hända"... Jag tror inte på det, men just detta innehöll så vackra ord så jag har faktiskt kopierat det och tänker klistra in det här.

Så här står det:


Den perfekta killen...

Det är killen som säger ''älskling'' till dig och inte ''sexy'' när ni har slutat ert samtal.
Det är han som stannar vaken för att se hur du sover och kysser dig på pannan.
Det är han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med håret rufsigt.

Han som tar din hand när ni är med vänner och han som säger till dig hur lycklig han är att du är hans. Han som säger till sina vänner:
''Hon är den rätta...''

Om du har öppnat detta måste du skicka vidare. Om jag inte får tillbaka något är du ingen kompis.
Du måste skicka detta till minst 15 personer på 15 minuter...

Inatt 1.45 kommer någonting fint att hända dig och personen du älskar.
Du får inte bryta kedjan för då kommer du ha otur i kärlekslivet.

Andreas är precis sådan.
Han ligger och tittar på mig om nätterna när jag sover. Han luktar på mitt hår tills han själv somnar. Han smeker mig på morgonen när håret står på ända och säger hur vacker jag är. Han pussar mig i tid och otid oavsett var vi befinner oss. Han är stolt över mig. Hela mig. Alltid. Hela tiden.

Och jag njuter precis lika dant av honom.


Han är den rätta


Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Malin

Hej !

Jag har mailat till dig ang, bröllop!/Malin

2007-10-21 @ 15:52:33
Postat av: vicky

jag grät när jag läste detta! så himla fint! vi har det nog ganska lika du och jag, båda har hittat två underbara killar som är dom bästa i världen! massa kramar till dig tjejen

2007-10-26 @ 13:02:28

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits