Utmanad!

Min bror har utmanat mig och jag antar utmaningen!


Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat

MIna sanningar:
1. Jag har ondare än jag vill medge.
2. Jag nyper mig i armen varje dag för jag tror att jag ska vakna upp och A inte finns där.
3. Jag har ständig hemlängtan så fort jag är borta.
4. Jag kan sjunga Iprensången i ett andetag med heliumröst!
5. Jag är ibland onödigt lat.
6. Jag är en jäkel på att hålla liv i mina orkideér och jag vill gärna skryta om det men vågar aldrig.
7. Jag kan äta två liter glass utan omsvep!

Jag utmanar:
Anna Axén
Vicky
(sen har ju brorsan redan tagit flera av dem jag ville utmana...)
Jag avvaktar således...

Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits