Reaktion

Inatt har jag varit med om något nytt i min graviditet. Jag sitter på jobbet och har haft en rätt tuff natt med mycket smärtor och sådär. Jag går sakta sakta i korridoren och kämpar mitt yttersta. Men det börjar ta emot nu.

För tio minuter sedan tog jag ett blodprov på en dement kvinna. Kvinnan blev lite orolig vid tillfället och började skrika. Plötsligt bullrar det till i magen och Grynet vaknade! Shit vad häftigt! Att jag kunde sätta ett samband mellan ett ljud och fostrets rörelser! Redan!!!!!!!!!

Nu njuter jag av att vara gravid! Åh vad häftigt det är! Jag glömmer bort att jag har ont, för en sekund. Och så längtar jag hem till Andreas så jag får berätta vad jag varit med om.


Ann-Sofi

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits