Det drar ihop sig...

Ikväll är det lördag och jag sitter framför TV´n och väntar på att Sagan om Konungens Återkomst ska börja. Andreas jobbar och det är väl med en smula spänning han åkte till jobbet ikväll.

Jag tror nämligen att slemproppen gick inann idag. Jag VET att det inte betyder så mycket, men om man slår ihop hur jag mår för övrigt så...
Sammadragningarna är jättekraftiga och det trycker på ganska mycket mer än det tidigare gjort. Nu kan jag inte gå utan kryckor längre.
Det har börjat sticka och domna nertill och bakpå skinkorna, och det har jag också läst är ett tecken på att förändringar är på gång! Likaså när det börjar göra ont i ryggslutet. Det har det gjort idag.

Så... Det drar ihop sig, som flickan sa...

Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Malin Koski

Hej !
Både Kajsa och Hannes är födda samma dag som slemproppen har gått..... Ta hand om dig ! Kram Malin Koski

2008-01-12 @ 22:09:29
Postat av: Lisen

Det brukar smärta i ryggslutet när man öppnar sig, så något är säkert på gång. Väntar med spänning!

2008-01-13 @ 15:03:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits