I morgon...

...klockan 07.30 har vi fått tid på förlossningen för bedömning.
Vi kommer precis hem från barnmorskan som idag tyckte att jag har haft det jobbigt färdigt. Nu räcker det, sa hon.
När två vuxna får hjälpa mig att lägga mig ner på britsen, då är det färdigt.
Jag är trött, svullen och har skitont. Detta behövde jag aldrig säga till henne utan hon såg det på mig direkt.
Hon ringde förlossningen och sa att hon har en mamma hos sig som är helt slut. Hon är stor, svullen, trött och lite medtagen.

Jag har ett blodtryck som är avundsvärt för många (126/80) men har idag äggvita i urinen som också är en indikation på att jag bör kollas upp.

Det känns jättebra, och det är som sagt bara en undersökningl. Det kan mycket väl hända att vi blir hemskickade igen, men då har vi i alla fall blivit undersökta.

Så... kanske är det ändå min tur att få ha lite flyt...


Oavsett så ska fölossningsväskan med, för det kan ju trots allt vara så att de väljer att sätta igång mig i morgon.

Just nu är det så spännande!


Ann-Sofi


Kommentarer:
Postat av: Birgitta

Åh hoppas hoppas hoppas, 1 feb är ju inte lika bra som 3:e ;-) men det duger!!
Stor kram till er!!!!!

2008-01-31 @ 21:18:10
Postat av: Mi

Lycka till på undersökningen & hoppas att väntan snart är över!

2008-02-02 @ 06:08:13
Postat av: mattias(bamse)mårtensson

GRATTIS GRATTIS GRATTIS vad glad jag är för er skull. Hoppas att allt är bra med er och hoppas att man snart får se er lille son. Många kramar från oss/ Mattias Lotta och Andre

2008-02-02 @ 09:24:20
Postat av: Malin

Hej !
Om jag har fattat kommentaren ovan så hatr ni fått en pojke ! Grattis till er båda från Fam Koski-Vähälä

2008-02-02 @ 19:25:56
Postat av: Cathrin

ETT JÄTTE GRATTIS TILL SONEN!!!! SÅG ER PÅ WEBBISAR!!
MÅNGA KRAMAR FRÅN CATHRIN!!!

2008-02-03 @ 19:14:12
Postat av: Linda

Grattis i massor till lille gossen.. såg honom på webbisarna och så hälsade ju svärmor som hon sa att du hade bett henne göra.. Kram på er alla 3 :-)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits