Vad är det?

Jag har ganska ont i magen. Nere i magen. Jag gissar att det kallas förvärkar och kraftiga sammandragningar, men inte vet jag hur det ska kännas på riktigt. Hur det kommer att kännas när jag väl reagerar på de riktiga värkarna. Hur är skillnaden?
Det pressar och trycker på ganska hårt nu och jag tycker bara det blir värre och värre. Det är svårt att "klocka" smärtorna också då det mer eller mindre gör ont hela tiden, men i olika intens...


Är det något på gång eller är det bara bäbisen som skojar med mig?

image223



Ann-Sofi


Kommentarer:
Postat av: Cathrin

Hej Ann-Sofi!
Skrivit tidigare i din blogg, o jag vill önska dig all lycka till med bebisen då den kommer! Vet ni kön?
Ha det så himla bra!
Många kramar Cathrin

2008-01-12 @ 20:49:02
Postat av: Ann-Sofi

Hej!
Nej, vi vet inte vilken sort det blir och det är liksom halva grejjen, tycker vi!
Hoppas du har det fint också!
Kram

2008-01-15 @ 19:54:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits