En dag med Arvid


Arvid sitter med oss mer och mer vid bordet och han har börjat med smakportioner, som han faktiskt gillar ganska bra! han tycker om  att vara med oss och skall gärna sitta så nära det bara går!


Att bada är förunderligt härligt och nu kan han, men stöd från oss, sitta och plaska i vattnet. Det leder till många ljuvliga skratt och mycket vatten i hela badrummet. Hur ska det bli när han leker helt själv däri??? Men vad gör det å andra sidan... jag torkar gärna, bara mina barn är lyckliga!



Arvid vaknar alltid helt felfri, men modern är väl inte helt stylad för dagen. Nejdå, skämt åsido... Det är frukostdags och Arvid ville inte vara någon annanstans än i mitt knä. Jag njuter för fulla drag!


Mormor byter blöjan. Då passar vi på att busa lite också.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits