En förnöjsam lördagmorgon

Jag tycker mig se en liten förändring i Arvids beteende det senaste dygnet. Han är inte lika knipig och ledsen, tycker jag. Jag har varit utan mjölkprodukter de senaste dagarna och kanske, kanske kan det förklara hur han mår.
Jag hoppas det, för så mysig som han var i morse vill jag uppleva igen! Han vaknade liksom nöjd...

Det är en helt magisk känsla när allt liksom flyter på. Även om det är i arla morgonstund när Arvid vaknar är jag så glad att han är där. Han gnyr mest för att tala om att han är vaken och lite hungrig. Våra morgonrutiner, tja jag tror inte de kan kallas för rutiner än förvisso, är så mysiga.
Jag mår fint.
Mjölkprodukterna har varit uteslutna i några dagar nu och jag vet inte om jag kan skönja en förändring. Jag tycker inte att han skriker som förut och han är liksom mer nöjd för övrigt. Han har inte kräkt idag, ännu, vilket är nytt rekord! Så, inte vet jag om det har med min koständring att göra, men jag fortsätter så länge jag tycker att det funkar!

Nu är Arvid så nöjd man kan vara. Han är nyäten, nytvättad och ligger på sin favoritplats; balkongen!

Idag är det lördag och jag är så lycklig!

image233


Ann-Sofi, den lyckliga!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits