jag vet inte vad som händer...

jag bestämmer mig kanske en gång om dagen att jag ska börja blogga mer frekvent här, men jag lyckas aldrig tycker jag, Arvid tar upp all min vakna tid och jag vill inget annat heller. Han och Andreas är ljuset i mitt liv och jag kan inte andas utan dem,
Bloggen ja... Jag har vid fler och fler tillfällen faktiskt tänkt tanken att stänga ner denna...  Jag har liksom tagit ett nytt steg åt ett annat håll. Jag vet inte jag... Jag har kvar min mobilblogg som jag tycker är ganska bra och som jag tror att många uppskattar. Främst vår släkt utomsoknes. Eller vad säger ni i Stockholm och Dalarna? Är min mobilblogg bra? Grejjen med mobilbloggen är ju att det kostar pengar. Denna är i alla fall gratis. Men det spelar ingen roll tycks det, eftersom jag slutat utnyttja den. På lördag ska vi ha dop och i augusti gifter vi oss, Andreas och jag. jag har liksom fokus på lite annat håll, men vill liksom inte riktigt skiljas från denna bloggen. Man vet ju aldrig. En vacker dag kanske jag börjar skriva igen och då är denna bra att ha. Det går ju förvisso att skaffa en ny men...

Jag vet inte vad som händer och jag kan inte besluta mig för om jag ska stänga ner denna eller behålla den och lägga den i viloläge...

Här kommer lite bilder på Arvid:

image242

image243

image244

image245

image246



Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: mamma

Du har en trogen läsare i din mamma, men för tusan du kan ju inte bara skriva för mig. Vi träffas ju ändå så ofta. Bloggen behövde du när allt var som mörkast och den tiden är ju förbi. Nu lever du ett rikt liv med Andreas din stora kärlek och Arvid som verkligen är solskenet i era liv. Kanske det räcker med mobilbloggen. Det är ju ett beslut som bara du kan ta. Få se om du får några fler kommentarer.
Kramar från mamma

2008-05-22 @ 17:45:32
Postat av: vicky

jag läser båda bloggarna jag... :)
slutar du med mobilbloggen blir jag arg! ;) vad ska jag annars göra på jobb om jag inte kan kolla din blogg??
puss stumpan krama pågarna från mig!

2008-05-26 @ 01:59:47
Postat av: PO

Gör ett sporadinlägg då och då. Håll den lite vid liv. Det är bara så att var sak tar sin tid. Man kan inte styra över det.
Så fort Arvid lär sig krypa eller hasa sig fram så får du kanske ett par minuter över och då blir det kanske läga ett skriva ett inlägg.

It´s your call, siss!

love u!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits